Door Barry Braeken op 24 oktober 2015

Schinkel Noord gaat op schop.

Daar doe je het voor als wethouder: samen met enthousiaste partijen in de stad sleuren aan plannen om van puisten weer parels te maken. Nu ligt het er verloederd bij: verpauperde monumenten en leegstaande kantoren; straks een mooi en groen woongebied en opgeknapte herenhuizen. We zijn er nog lang niet maar voor het eerst sinds tien jaar zit er echt schot in de zaak.

Soms vraagt men wel eens: je werkt hier samen met Jos van de Mortel waar je toch ook mee in de clinch ligt? Antwoord is simpel: het belang van Heerlen staat altijd voorop en waar Jos zich constructief opstelt, vindt hij ons aan zijn zijde.

Schinkel Noord gaat op de schop

Barry Braeken

Fysieke leefomgeving, Cultuur en evenementen, Centrum Heerlen en Demografische ontwikkeling Woont in: Geboren in Beersdal, opgegroeid in Vrieheide, getrouwd in Eikenderveld en nu wonend in het centrum. Krijgt energie van: mensen met ideeën, mensen die initiatief nemen, mensen die genieten van en trots zijn op Heerlen. Sterk in: creatieve oplossingen verzinnen voor complexe problemen (kom

Meer over Barry Braeken