OPROEP: a.s. zaterdag 30 maart 12.00 uur Manifestatie Pancratiusplein Heerlen voor behoud volwaardig ziekenhuis in Heerlen.

27 maart 2024
Beste lezer. Zoals jullie weten is er nog grote onzekerheid over de toekomst van Zuyderland Heerlen. Ofschoon de eerste desastreuze plannen van tafel lijken, blijft de dreiging dat een essentieel onderdeel van een volwaardig ziekenhuis, de SEH, naar de locatie in Sittard-Geleen wordt verplaatst. Actie blijft dus nodig. Wij vragen jullie daarom langs deze weg om familie, vrienden en kennissen op te roepen om zaterdag mee te doen. Stuur hen s.v.p. onderstaand affiche met het verzoek dit ook door te sturen. Wij rekenen op jullie.
met vriendelijke groet,
PvdA Landgraaf-Heerlen
Kan een afbeelding zijn van 2 mensen en de tekst 'BEHOUD ZIEKENHUIS PARKSTAD MANIFESTATIE VOOR HET BEHOUD VAN ONS VOLWAARDIGE ZIEKENHUIS! WE TREKKEN NOG EEN KEER ALLES UIT DE KAST VOOR HET BEHOUD VAN ONZE SPOEDEISENDE HULP & IC! WE HEBBEN DE BAAS VAN CZ EN VGZ UITGENODIGD OM NOG EEN KEER GOED NAAR DE BOODSCHAP VAN ONZE REGIO TE LUISTEREN. EN DAAR HEBBEN WE UW HULP BIJ NODIG! KOM EN LAAT ZIEN HOE BETROKKEN EN VASTBERADEN DEZE REGIO IS! Banhciond 1 30 MAART 12:00 PANCRATIUSPLEIN HEERLEN MANIFESTATIE ZIEKENHUIS BEHOUDZIEKENHUISPARKSTAD.NL'
Statistieken en advertenties bekijken