30 september 2021

Henk Verreck herkozen als lijsttrekker, Maurice Dunk en Angelo van Goethem completeren top 3

Op de Algemene Ledenvergadering van de PvdA afdeling Landgraaf-Heerlen, gisterenavond 29 september, is de huidige fractievoorzitter van de PvdA Heerlen, Henk Verreck, herkozen als lijsttrekker voor de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Op plek twee en drie zijn Maurice Dunk en Angelo van Goethem verkozen door de drukbezochte ledenvergadering.

Henk Verreck is een sociaaldemocraat in hart en nieren, die als volksvertegenwoordiger niet alleen zijn werk doet in de gemeenteraad, maar ook in de wijken tussen de mensen staat: een grote opgave als éénmansfractie. Een rol die hij de afgelopen jaren met verve heeft vervuld.

Op plek twee is gekozen voor Maurice Dunk. Maurice staat bekend als een ervaren bestuurder met een verbindende visie en een groot netwerk. Een absolute aanwinst voor de lijst.

De top drie wordt gecompleteerd door de 26-jarige Angelo van Goethem. Deze jonge en enthousiaste sociaaldemocraat heeft recentelijk zijn Master Bestuurskunde afgerond aan de VU Amsterdam en werkt momenteel als Beleidsondersteuner Sociaal Domein bij de Gemeente Weert.

De rest van de top tien bestaat uit (4) Roelof Schonewille, (5) Jacqueline Koninckx, (6) Ton Baten, (7) Joost Reinaerts, (8) Femke Wijnands, (9) Wim Kortekaas en (10) Maartje Amkreutz. Ineke Reichrath sluit de lijst op plek 20 af als lijstduwer.