Tarcisius naar oude HTS Bekkerveld

Door Henk Verreck op 30 mei 2018

Deze week vernamen we van het college van de gemeente Heerlen dat de inzet van de Partij van de Arbeid in Heerlen gehonoreerd wordt.

Men kiest ervoor om de nieuwbouw van de basisschool Tarcisius niet plaats te laten vinden op de huidige locatie maar op de locatie van de oude HTS op het Bekkerveld.

Vanaf 2016 heeft Henk Verreck (fractievoorzitter) en Cynthia Mali (toen nog raadslid) gestreden in de raad en vooral in overleg met de wijk en wijkraad om geen genoegen te nemen met de voorgestelde plannen.

Als fractie van de Partij van de Arbeid zijn we blij dat de actie geslaagd is en dat erg geen nieuwbouw plaatsvind op de huidige locatie maar op de locatie van de HTS.

Henk Verreck

Henk Verreck is fractievoorzitter van de fractie in Heerlen. Henk is sociaal zeer betrokken en vader van twee stoere dochters. In het dagelijks leven is Henk wijkverpleegkundige met een eigen bedrijf en staat hij dag en nacht klaar voor zijn patiënten. Ook voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 is Henk weer verkozen als lijsttrekker en hij

Meer over Henk Verreck